22.02.2012

Orange, pink & yellow ;)



Serdecznie witam wszystkich na moim blogu. Wcześniej można było zobaczyć moje posty na your-wonderful-nightmare.bogspot.com. Całkowicie skasowałam tamtego bloga i zaczynam wszystko od początku. Mam nadzieję, że tym razem przyłożę się bardziej do blogowania. Na blogu umieszczać będę moje stylizacje, sesje zdjęciowe, nowinki ze świata mody oraz show biznesu.

**

Wczoraj wraz z siostrami(Poison & Desire) pracowałyśmy nad nowymi zdjęciami. Motywem przewodnim były kolorowe makijaże, które na celu miały troszkę ożywić smutną i szarą zimę.  Z sesji jestem bardzo zadowolona Paulina spisała się znakomicie. A wy co sądzicie o naszych wypocinach?











 xoxo Stella

16 komentarzy:

  1. piękne masz włoski:) jak dbasz o loczki? jestem ciekawa, bo mam podobne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś prześliczna :)
    całuję i dodaje do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz :)
    Życzę wielu sukcesów w związku z blogowaniem ;)
    + Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Jestem trzynastą obserwującą! :)

    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczny makijaż ! :) www.rozaliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Dowiedziałam się o twoim blogu przez "Poison" i jestem mile zakoczona. Obserwuję jej bloga i twoj także dodaję . Jestes bardzo fotogeniczna jak zreszta twoja siostra. Czekam na dalsze posty. Powodzenia i całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , jakie śliczne, wszystkie mi się podobają , też bym chciała mieć takie siostry, które chodziły by ze mną na zdjęcia:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie! piękne zdjęcia! dobra robota siostrzyczki ;) trzymajcie tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i makijaż *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Masz śliczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w twoich włosach! a zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz przepieknie na tych zdjeciach ;) + masz genialny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń